سرمايه گذاري در تركيه سرمايه گذاري در تركيه .

سرمايه گذاري در تركيه

چگونه مي توان در تركيه سرمايه گذاري كرد؟

يكي از راه هاي بسيار ساده و سريع براي به دست آوردن شهروندي تركيه ، مهاجرت از طريق سرمايه گذاري در تركيه است. بنابراين ، با توجه به مبلغي كه در مناطق مختلف اقتصادي كشور در زمان هاي مختلف اعلام شده است ، مي توان به طور موقت و سپس اقامت دائم را بدست آورد. به خاطر داشته باشيد كه مقادير مختلف سرمايه گذاري در مناطق مختلف اقتصادي و شهرهاي مختلف اين كشور مي توانند هر سال اعلام شوند و لازم نيست به مبلغ اعلام شده ، به عنوان مثال در سال 2019 اعتماد كنيد.

Life در تركيه يك پناهگاه امن براي سرمايه گذاران از خاورميانه است و علاوه بر ديدگاه تجاري ، فضاي اجتماعي و اجتماعي جذاب را نيز ارائه مي دهد. اين برنامه با هدف جلوگيري از بيش از حد بازار املاك و مستغلات و در عين حال ترويج املاك و مستغلات در كشور و فراهم آوردن شرايط مناسب براي سرمايه گذاران از كشورهاي حوزه خليج فارس و گسترش تجارت است. شهروندان تركيه از طريق برنامه سرمايه گذاري يا كد شهروندي تركيه (TC) كارآفرينان را از كشورهاي مختلف جذب مي كنند تا از طريق فرصت هاي مختلف در كشور خود تجارت كنند.

يكي از مهمترين لحظاتي كه بايد قبل از سرمايه گذاري در تركيه از آن آگاه باشيد ، مزايايي است كه مي توانيد با سرمايه گذاري در تركيه بدست آوريد. سرمايه گذاري در اين كشور به دليل مزاياي فراوان ، توجه بسياري از ايرانيان را به خود جلب كرده است.

تركيه اصلاحاتي را براي بهبود محيط سرمايه گذاري و انجام كار آسانتر انجام داده است. اصلاحاتي مانند حذف اسناد اداري براي ايجاد يك تجارت ، به حداقل رساندن هزينه هاي سرمايه گذار و موارد ديگر.به همين دليل ، تأسيس يك شركت فقط در دفاتر ثبت نام بنگاه هاي واقع در اتاق هاي تجارت تركيه و فقط در طي يك روز قابل انجام است.

شما فقط مي توانيد با ايجاد سپرده در بانك هاي تركيه ، تابعيت اين كشور را بدست آوريد و نيازي به سرمايه گذاري در هر زمينه اي نداريد. با اين روش ، شما بايد حداقل 500000 دلار در يكي از بانك هاي تركيه واريز كنيد. اين مبلغ 3 ميليون دلار بود كه اخيراً به 500000 دلار كاهش يافته است. پول شما بايد حداقل سه سال در بانك بماند.

يكي از دلايل اصلي سرمايه گذاري سرمايه گذاران خارجي براي سرمايه گذاري در جايي ، تأمين زيرساخت هاي سرمايه گذاري لازم و كاهش هزينه هاي حمل و نقل است. اگر به زيرساخت هاي اصلي به عنوان حمل و نقل ، ارتباطات ، انرژي و زيرساخت هاي فني نگاه كنيم ، تركيه به اين موضوع رونق زيادي را يادآوري كرده است كه باعث شده تركيه به مركز جذب سرمايه گذاران خارجي تبديل شود.

خريد ملك در تركيه يكي از روشهاي سرمايه گذاري در تركيه است كه امروزه بسياري از نامزدها قصد دارند شهروندي اين كشور همسايه را بدست آورند و اين روند در بين سرمايه گذاران بسيار رايج شده است ، كانديدارهايي كه قصد خريد براي به دست آوردن شهروندي تركيه را دارند ، بايد كاملاً باشند. از قوانين و مقررات سرمايه گذاري در اين كشور آگاه است.

تركيه منابع طبيعي زيادي دارد. اين موارد شامل زغال سنگ ، كاج ، آهن ، روي ، كروم ، مس ، نقره است. استخراج اين منابع هنوز در دست توسعه است و فرصت هاي بسياري را فراهم مي كند. اين امر به فرصت هاي بسياري در صنايع ارزشمند منجر شده است. علاوه بر اين ، تعداد زيادي از مشاغل براي كار مهندسي ايجاد مي شود.همچنين بخش كشاورزي و نساجي به دنبال تجهيزات هستند. بخش هاي كليدي صنعت خودرو (به ويژه بازار تجهيزات خودرو) و بخش مراقبت هاي بهداشتي تقاضا را افزايش داده اند.

سرمايه گذاران خارجي در تركيه مي توانند بدون هيچ محدوديت و شكايتي داراي اموال منقول باشند.
سرمايه گذار خارجي در تركيه داراي حقوق قانوني است و بنابراين در صورت مواجه شدن با مشكل قانوني مي تواند در دادگاه هاي تركيه پرونده تشكيل دهد. در واقع تركيه شرايط قانوني مساوي را براي سرمايه گذاري داخلي و خارجي در كشور خود فراهم مي كند.


برچسب: تركيه، مهاجرت، پاسپورت تركيه، اقامت تركيه، مهاجرت تركيه، ترامند،سرمايه گذاري در تركيه،،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۵ مرداد ۱۴۰۱ساعت: ۱۲:۱۷:۲۶ توسط:جعفري موضوع: نظرات (0)